Reklamacje
Sprzedawane towary nie podlegają reklamacji z tytułu gwarancji producenta. Nasze produkty przechodzą naprawę serwisową. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy MKTech towaru, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym w ciągu 2 lat(1 rok dla urządzeń używanych ruchomych). Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
Reklamowane towary powinny zawierać plomby identyfikujące zakup naszych produktów.
Przykładowy formularz reklamacyjny można pobrać tutaj.
Zwrot towaru i odstąpienie od umowy
Możliwość zwrotu towaru i odstąpienia od umowy dotyczy konsumentów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014r. Konsument ma prawo zwrotu towaru zamówionego za pośrednictwem serwisu MKTechPol.pl bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. W celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z MKTech drogą e-mailową: sklep@mktechpol.pl. W celu ułatwienia i przyśpieszenia procedury zwracany towar najlepiej odesłać z wypełnionym formularzem oraz z otrzymanym wraz z nim dowodem sprzedaży. Konsument jednocześnie jest zobowiązany do odesłania zwracanego towaru w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych od wpływu zwracanego towaru do MKTech, przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Zwracane towary powinny zawierać plomby identyfikujące zakup naszych produktów.
Przykładowy formularz zwrotu można pobrać tutaj.